Sex Hikayeleri




23 Eylül 2013 Pazartesi

Komşum Zorla Götten Sikti Beni

Merhaba değerli sex hikayeleri okurları benim adım Sultan ben 30 yaşında evli 2 çocuk annesi bir ev hanımıyım. Benim yaşadığım olay gecen seneden beri yaşamakta olduğum bir olaydır. Şimdi size nasıl başladığını anlatacağım. Ben kocamla görücü usulü evlendim kocamı bir yada iki kez görmüştüm evlenmeden önce babamda verince bir şey demeden evlendim kocam benden büyük tür. Tam bir azmandır beni çok sert siker dayanamam bazen hastayım der kurtulurum elinden tam bir hayvandır yatakta. Bir gün çok rahatsızdım kocam beni doktora götürdü doktor sen üşütmüşsün sana on tane iğne veriyorum bunları sabah vurdur günde bir tane dedi ve yanına da şurup verip beni eve gönderdi bende iğneden çok korkardım. Neyse iğnenin birini hastanede vurdurduk ama ben kalçamın acısından kendimi kaybetmiştim. Eve geldik kalan iğneyi kim vuracak diye kocama sorunca kendin gider vurdurursun dedi bende hayatta gitmem tek başıma dedim oda bende erkenden işe gidiyorum dedi. Kim götürecek diye konuşurken kocam iğneleri komşumuz Şener abi vurur dedi bende nasıl olur elin adamı kalçamdan bana iğnemi yapacak dedim kocamda ne elin adamıymış yıllardır komşumuz Şener abimiz o bizim kendisi de çok kere bana iğne yapmıştır sen korkma eli çok hafiftir dedi. ben şimdi gider konuşurum Şener abiyle dedi ve gitti yarım saat sonra geldi ve konuştum iğneleri yapacak sen merak etme eli çok hafiftir hiç acımayacaktır dedi ve yattık. Sabah erkenden kocamı işe çocukları da okula gönderdim saat on gibi kapı çaldı kapıyı acınca karşımda Şener abiyi gördüm şey pardon sultan akşam bana kocan hikmet geldi iğne yapılacakmış sana herhalde dedi bende evet abi üşütmüşüm çok rahatsızdım doktor iğne yazdı bende çok korkarım iğneden tek başıma gidemedim vurulmaya kocamda Şener abi vurur diye seni rahatsız etti dedim. Ne rahatsızlığı dedi ve içeri girdi sen getir iğneleri bakayım dedi ve poşetin içinden bir tane aldı birde enjektör aldı iğneyi hazırladı ve yat bakalım sultan dedi bende yüzü koyun yattım eteğimin üzerinden külotumla beraber azıcık aşağıya çektim ve abi ben çok korkarım yavaş vur acıtma dedim sen merak etme hiç hissetmeyeceksin ben çok güzel vururum canını yakmam dedi. yavaşça iğnenin ucunu hissettim ve sıktım kendimi Şener abide dedi ki kendini sıkma rahat bırak sultan hiç acıtmayacak dedi en sonunda bitirdim dedi ve çekti gerçekten de ilacı hiç hissetmedim eli çok hafifmiş Şener abinin bu iğne işi tam bir hafta sürdü. son iğne günü gelmişti bende akşamdan kocamla sikiştiğimizden sabah erken banyomu yaptım kocamı işe çocuklarımda okula gönderince evi toparladım saat on gibi kapı çaldı bende açtım gelen benim iğnecim Şener abimdi hoş geldin abi geç içeri dedim geçti ve eeee sultan bak iğnen bu gün bitiyor korkacak bir şey yokmuş değil mi dedi bende sağ ol abi sen olmasan ben ne yapardım dedim getir de iğneyi vuralım bitsin ondan sonra konuşuruz dedi iğneyi verdim hazırlamaya başladı bende pamuk ve kolonya getirdim hazır yat bakalım sultanda bitirelim şunu dedi. bende yattım ve eteğimle külotumu yine birlikte çektim azıcık kalçamı açtım Şener abide dur ben tam açayım dedi bende yok abi bu kadar yeter dedim oda sultan hep aynı yerlere vurduk canın acır dedi ve parmağını takıp kalçamdan eteğimle külotumu sıyırdı kalçam gözünün önünde apaçık kalmıştı başladı kolonyalı pamukla kalçamı ovmaya iğnenin girdiğini hissetim ve kendimi sıkar gibi olmuştum ki aman aman sultan ne yaptın kız dur dur dedi bende ne oldu abi dedim ama zangır zangır titriyordum altında iğne içinde kaldı dedi ama beni almıştı bir korku ve ne yapacağımı bilmiyordum hiç kıpırdama ben alacağım dedi iki elinin baş parmaklarını kalçamın arasında hissetim hissetmemle kalçamı ikiye ayırdı ve offff sultanım yalarım ben bu göt deliğini dedi ve göt deliğimde ilk önce dudağını sonrada dilini hissettim aman Şener abi sen ne yapıyorsun bırak beni dedimse de hala yalamaya devam ediyordu ve ohhhh sultanımmmm nasıl temiz bir deliğin varmış kız orospu benim için mi hazırladın kendini dedikçe yalamaya devam ediyordu . bir türlü kurtulamıyordum ama ağzımdan ne küfürler gidiyordu tam yarım saat kadar yaladı göt deliğimi yavaşça elini çekti ve kendi pantolonunu indirdi yarağını kıçımda hissettim aman abi sen ne yapıyorsun ben kocama bile siktirmedim götümü dedim ve olmaz sikemezsin dedim ama nafile hala yalamaya devam ediyordu. Bana dedi ki sultanım hiç debelenme bu yarağı sen yiyeceksin dedi ben seni kaç zamandır takip ediyorum senin şu kalçana bitiyorum gece rüyalarıma giriyorsun dedi sikinin ucunu yavaşça götüme sokmuştu ki ben çıkar şerefsiz yırtın götümü dememle hepsini sokması bir oldu ben altında debeleniyordum yeter şerefsiz adi köpek çıkar dememle götümün içine boşalması bir oldu yavaşça çıkarınca yarağını götümden dölleri akıyordu ben zor kalktım ve sen ne yaptığını sanıyorsun adi köpek dedim ve bir tokat çektim ağzına bana karşılık vermedi yavaşça kalktı ve gitti o günden sonra bende bir değişiklik olmuştu ben tam bir azgın kadın olmuştum her gün kocamla sevişiyoruz ama benim aklım Şener abideydi aradan tam bir ay geçmişti ki benim götüm kaşınmaya başlamıştı elimle kaşıya kaşıya bir hal olmuştum ama Şener abiyi hiç göremiyordum benden utanıyordu karşıma çıkmıyordu ama ben onun boru gibi yarağını özlemiştim en sonunda evine gittim ve kapıyı çaldım. kendisi açmıştı kapıyı ben direkt sen neredesin beni azdırdın şimdide ortalıkta yoksun kart zampara dedim oda sus karım içeride duyacak sen git ben geliyorum dedi ben evime girdim daha üzerimi çıkarırken kapım çalındı gelen tabi ki Şener abi amcık kokusunu alınca duramamıştı hemen kucakladım ve önünde diz çöküp yarağını yalamaya başladım iyice kudurttum Şener abiyi ilişkimiz halen devam ediyor hiç yakalanmadık boru gibi yarağıyla götümü sikiyor bende sadece götümü sikmesine izin veriyorum ..Yeni seks hikayelerimle sizlerle olacam en kısa zamanda:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder